Najczęściej zadawane pytania
I. Najczęstsze pytania.
II. Płatności.
III. Dostawa
IV. Reklamacje i zwroty.
I. Najczęstsze pytania:
- Jak mogę zamówić meble w sklepie Meblosfera24?
Zamówienia można składać poprzez dodanie produktu/ów do wirtualnego koszyka uzupełniając formularz zamówienia albo możesz do nas zadzwonić, wysłać maila lub poprosić o kontakt- pomożemy Ci złożyć zamówienie. - Ile trwa realizacja zamówienia?
Jeżeli chcesz sprawdzić jak długo będziesz musiał czekać na realizację zamówienia zwróć uwagę na status obok produktu zamieszczonym przy każdym meblu- informujemy tam o czasie potrzebnym do realizacji zamówienia. Na całkowity czas realizacji zamówienia składają się dwa czynniki: czas potrzebny na wyprodukowanie mebli oraz czas dostawy do Ciebie. - Czy muszę zakładać konto na stronie, żeby kupić meble?
Nie musisz zakładać konta ani logować się. Możesz złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo. Jednak aby nie pomylić zamówienia preferujemy formę pisemną. - Czy meble dostane zmontowane czy do samodzielnego montażu?
Każdy produkt posiada opis, w którym zawarta jest informacja czy meble są dostarczone w paczkach do samodzielnego montażu czy zmontowane. Jednak w większości przypadków oferowane przez nas meble są dostarczane w paczkach do samodzielnego montażu. Meble tapicerowane dostarczane są w kilku częściach. Jeżeli nie ma takiej informacji przy produkcie, który Cię interesuje zachęcamy do kontaktu z chęcią odpowiemy na każde pytanie. - Czy możecie złożyć meble u mnie w domu?
Nie montujemy mebli. Jeżeli taka opcja montażu jest z pewnością zostanie ona ujęta w opisie produktu.
II. Płatności:
- Jak mogę zapłacić za meble?
– Przelewem za pośrednictwem bankowości elektronicznej oraz banku lub na poczcie. Przy wyborze banku lub poczty pamiętaj o wpisaniu numeru zamówienia lub nazwy zamówionych mebli.
– Kartą kredytową wcześniej upewnij się, że twoja karta obsługuje transakcję w internecie.
– poprzez Paynow.
– poprzez system ratalny Santander Consumer Bank Spółka Akcyjna.
– Za pobraniem płatność przy odbiorze - Czy mogę zapłacić zadatek?
Zadatki przyjmujemy tylko i wyłącznie na meble tapicerowane na indywidualne zamówienie w wysokości 30 %
III. Dostawa:
- Ile kosztuje dostawa mebli?
– Dostawa w Naszym sklepie jest darmowa, niezależnie od ilości zamówionych mebli. - Jak wysyłacie meble?
– Meble wysyłamy własnym transportem. - Skąd będę wiedzieć o dostawie mebli?
– O terminie dostawy poinformujemy Cię telefonicznie lub sms-em. - Czy decyduję o terminie dostawy?
– Niestety nie mamy wpływu na godzinę dostawy. Dokonamy wszelkich starań aby dostarczyć Państwu meble w dogodnym terminie. - Mogę odebrać meble sam?
– Nie.
IV. Reklamacje i zwroty:
- Meble są uszkodzone, co teraz
– Jeżeli po rozpakowaniu mebli okazało się, że elementy mebli są uszkodzone prosimy o niezwłoczny kontakt z Nami oraz przesłanie zdjęć uszkodzeń w celu rozpatrzenia reklamacji. - Reklamacja, jak długo będę czekał na jej załatwienie?
– W terminie 14 dni otrzymasz informację czy reklamacja została uznana. - Jak i czy w ogóle mogę zwrócić meble.
– Tak, jeżeli meble nie zostały rozpakowane, użyte i znajdują się w fabrycznie nowym opakowaniu. Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie.