Najczęściej zadawane pytania

I. Najczęstsze pytania.
II. Płatności.
III. Dostawa
IV. Reklamacje i zwroty.

I. Najczęstsze pytania:

  1. Jak mogę zamówić meble w sklepie Meblosfera24?
    Zamówienia można składać poprzez dodanie produktu/ów do wirtualnego koszyka uzupełniając formularz zamówienia albo możesz do nas zadzwonić, wysłać maila lub poprosić o kontakt- pomożemy Ci złożyć zamówienie.
  2. Ile trwa realizacja zamówienia?
    Jeżeli chcesz sprawdzić jak długo będziesz musiał czekać na realizację zamówienia zwróć uwagę na status obok produktu zamieszczonym przy każdym meblu- informujemy tam o czasie potrzebnym do realizacji zamówienia. Na całkowity czas realizacji zamówienia składają się dwa czynniki: czas potrzebny na wyprodukowanie mebli oraz czas dostawy do Ciebie.
  3. Czy muszę zakładać konto na stronie, żeby kupić meble?
    Nie musisz zakładać konta ani logować się. Możesz złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo. Jednak aby nie pomylić zamówienia preferujemy formę pisemną.
  4. Czy meble dostane zmontowane czy do samodzielnego montażu?
    Każdy produkt posiada opis, w którym zawarta jest informacja czy meble są dostarczone w paczkach do samodzielnego montażu czy zmontowane. Jednak w większości przypadków oferowane przez nas meble są dostarczane w paczkach do samodzielnego montażu. Meble tapicerowane dostarczane są w kilku częściach. Jeżeli nie ma takiej informacji przy produkcie, który Cię interesuje zachęcamy do kontaktu z chęcią odpowiemy na każde pytanie.
  5. Czy możecie złożyć meble u mnie w domu?
    Nie montujemy mebli. Jeżeli taka opcja montażu jest z pewnością zostanie ona ujęta w opisie produktu.

II. Płatności:

  1. Jak mogę zapłacić za meble?
    – Przelewem za pośrednictwem bankowości elektronicznej oraz banku lub na poczcie. Przy wyborze banku lub poczty pamiętaj o wpisaniu numeru zamówienia lub nazwy zamówionych mebli.
    – Kartą kredytową wcześniej upewnij się, że twoja karta obsługuje transakcję w internecie.
    poprzez Paynow.
    – poprzez system ratalny Santander Consumer Bank Spółka Akcyjna.
    – Za pobraniem płatność przy odbiorze
  2. Czy mogę zapłacić zadatek?
    Zadatki przyjmujemy tylko i wyłącznie na meble tapicerowane na indywidualne zamówienie w wysokości 30 %

III. Dostawa:

  1. Ile kosztuje dostawa mebli?
    – Dostawa w Naszym sklepie jest darmowa, niezależnie od ilości zamówionych mebli.
  2. Jak wysyłacie meble?
    – Meble wysyłamy własnym transportem.
  3. Skąd będę wiedzieć o dostawie mebli?
    – O terminie dostawy poinformujemy Cię telefonicznie lub sms-em.
  4. Czy decyduję o terminie dostawy?
    – Niestety nie mamy wpływu na godzinę dostawy. Dokonamy wszelkich starań aby dostarczyć Państwu meble w dogodnym terminie.
  5. Mogę odebrać meble sam?
    – Nie.

IV. Reklamacje i zwroty:

  1. Meble są uszkodzone, co teraz
    – Jeżeli po rozpakowaniu mebli okazało się, że elementy mebli są uszkodzone prosimy o niezwłoczny kontakt z Nami oraz przesłanie zdjęć uszkodzeń w celu rozpatrzenia reklamacji.
  2. Reklamacja, jak długo będę czekał na jej załatwienie?
    – W terminie 14 dni otrzymasz informację czy reklamacja została uznana.
  3. Jak i czy w ogóle mogę zwrócić meble.
    – Tak, jeżeli meble nie zostały rozpakowane, użyte i znajdują się w fabrycznie nowym opakowaniu. Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie.
Koszyk
Brak produktów