Reklamacje

SPOSÓB SKŁADANIA REKLAMACJI:

W przypadku wystąpienia uszkodzenia, lub stwierdzenia braku w dostarczonych meblach, prosimy o informację telefoniczną lub mail.

Aby usprawnić proces reklamacyjny prosimy o zaznaczanie uszkodzonego elementu lub jego braku w instrukcji montażu dołączonej do mebli, następnie przesłać na adres mailowy skan lub zdjęcie z zaznaczonym brakiem/uszkodzeniem na adres: reklamacje@meblosfera24.pl

CZAS REALIZACJI REKLAMACJI:

Większość reklamowanych części musi zostać wykonanych od podstaw, dlatego prosimy o cierpliwość. Standardowy termin wykonania elementów wynosi 8-20 dni + czas doręczenia. Małe elementy doślemy Pocztą, większe dostarczamy transportem własnym.

GWARANCJĄ NIE SĄ OBJĘTE:

  • uszkodzenia mechaniczne (zarysowania, ubicia, pęknięcia, rozdarcia) – nie zgłoszone przy odbiorze mebli od dostawcy.
  • uszkodzenia elementów szklanych (pęknięcia, ubicia) – nie zgłoszone przy odbiorze mebli od dostawcy.
  • uszkodzenia przy montażu (przebicie kołka, rozdarcie materiału) oraz wynikłe z nieprawidłowego użytkowania (stosowanie środków chemicznych).

Reklamacje składane po złożeniu mebli będą uznawane jako powstałe podczas składania mebli. Wówczas będą odpłatne.

Reklamacje odnośnie uszkodzeń i braków w dostawie przyjmujemy do 48h od momentu dostarczenia mebli.

Koszyk
Brak produktów