home > reklamacje

SPOSÓB SKŁADANIA REKLAMACJI: 

W przypadku wystąpienia uszkodzenia, lub stwierdzenia braku w dostarczonych meblach, prosimy o informację telefoniczne lub mailowe.

Aby usprawnić proces reklamacyjny prosimy o zaznaczanie uszkodzonego elementu lub jego braku w instrukcji montażu dołączonej do mebli, następnie przesłać na adres mailowy skan lub zdjęcie z zaznaczonym brakiem/uszkodzeniem na adres: reklamacje@meblosfera24.pl

CZAS REALIZACJI REKLAMACJI:

Większość reklamowanych części musi zostać wykonanych od podstaw, dlatego prosimy o cierpliwość. Standardowy termin wykonania elementów wynosi 8-20 dni + czas doręczenia. Małe elementy doślemy Pocztą, większe dostarczamy transportem własnym.  

GWARANCJĄ NIE SĄ OBJĘTE:

- uszkodzenia mechaniczne (zarysowania, ubicia, pęknięcia) - nie zgłoszone przy odbiorze mebli od dostawcy.

- uszkodzenia elementów szklanych (pęknięcia, ubicia) - nie zgłoszone przy odbiorze mebli od dostawcy.

- uszkodzenia przy montażu (przebicie kołka) oraz wynikłe z nieprawidłowego użytkowania (stosowanie środków chemicznych).

 Reklamacje składane po złożeniu mebli będą uznawane jako powstałe podczas składania mebli. Wówczas będą odpłatne. 

 


web by
2015 MebloSfera24.pl
Back To Top